REGULAMIN SKLEPU

Składanie zamówienia

Zamówienia w sklepie internetowym są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Po dokonaniu zakupu, na adres poczty elektronicznej przypisany do konta klienta wysyłany jest automatyczny list elektroniczny, potwierdzający, że zamówienie dotarło do naszego sklepu.

W celu złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja na stronie sklepu.


Konto klienta

W celu rejestracji należy wypełnić udostępniony na stronach sklepu internetowego formularz elektroniczny, podając wymagane dane osobowe i adresowe.

Po wypełnieniu formularza, na adres poczty elektronicznej podany podczas jego wypełniania, zostanie wysyłany link z prośbą o aktywację konta.


Aktywacja konta klienta

Aktywacja konta klienta obywa się poprzez kliknięcie łącze hipertekstowe (link), który został przesłany w automatycznym liście elektronicznym.


Ochrona danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę OTYNA.PL z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa i nie będą udostępniane osobom trzecim.


Realizacja zamówienia

Przetwarzanie zamówienia rozpoczyna się natychmiast po jego otrzymaniu.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu internetowego. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do 3 dni roboczych

Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez ich zgłoszenie przy pomocy formularza elektronicznego w dziale kontakt.


Ceny

Wszystkie ceny w sklepie podawane są w walucie PLN i zawierają podatek. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.


Dostawa zamówienia

Nie zajmujemy się bezpośrednią dostawą produktów, korzystamy z usług Polskich i Zagranicznych firm kurierskich

Zamówienie dostarczane jest na warunkach firmy kurierskiej.

Wszystkie transakcje oraz dostawy są ubezpieczone, w przypadku zaginięcia przesyłki lub uszkodzenia, odbiorca otrzyma wymianę zakupionego towaru lub zwrot zapłaty.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub zakłócenia w dostawach spowodowane z przyczyn niezależnych od nas:

– zła organizacja pracy firm kurierskich
– warunki pogodowe
– kontrola UC
– nieobecność odbiorcy w dniu dostawy
– brak kontaktu tel. z odbiorcą przesyłki lub nieaktualny nr tel.
– itp.

Dostawa zamówienia jest płatna. Koszt dostawy określony jest przy składaniu zamówienia.

Zamówienie jest wysłane na adres, który został podany przez klienta, jako adres dostawy

Nie informujemy kupujących o przebiegu procesu realizacji zlecenia sprzedaży, taką informację można uzyskać po przesłaniu do nas zapytania o status, podając w zapytaniu nr zamówienia.


Opłaty Graniczne

Wszystkie opłaty związane z eksportem przedmiotów do Polski, pokrywane są w całości przez nas, opłaty importowe pokrywa odbiorca.

Wszystkie towary wysyłane są przesyłkami detalicznymi personalnymi zwane „Drobnicowe” o wartości deklarowanej przez odbiorcę. W przypadku wyrywkowej rutynowej kontroli celnej, odbiorca zobowiązany jest do wypełnienia deklaracji, na podstawie której, potwierdzana jest zgodność danych o przesyłce z deklaracją nadawcy. Ewentualne opłaty związane z odprawą przesyłki w Polsce pokrywa odbiorca.


Płatności

Zapłata za zamówienia, przyjmowana jest online za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności bankowych lub kartami płatniczymi.


Wymiana Produktu

Każdy zakupione w sklepie internetowym produkt można wymienić na inny pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu internetowego.

Produkt można wymienić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne metki i/ lub oznaczenia oraz zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w jakim został dostarczony.

Zwracany towar należy odsyłać razem z wypełnionym dokumencie zwrotu – wymiany.

Ostateczne określenie czy produktu na wymianę jest dostępny następuje w momencie przyjęcia zwracanego towaru przez sklep internetowy.

W przypadku, gdy sklep internetowy nie posiada produktu na wymianę, klient otrzyma zwrot pieniędzy.

W przypadku, gdy pomiędzy wymienianymi produktami występuje różnica cen odpowiednio:

W przypadku gdy produkt na wymianę jest tańszy, klientowi zostanie zwrócona kwota różnicy w cenach.

W przypadku, gdy produkt na wymianę jest droższy, kwota różnicy w cenach zostanie doliczona do wymienianego produktu.

Wszystkie koszty związane z transportem wymienianego produktu są ponoszone przez klienta i nie podlegają zwrotowi.


Zwroty

Klient może zrezygnować z towaru kupionego sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne metki i/ lub oznaczenia oraz zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w jakim został dostarczony.
Zwracany towar należy odsyłać razem z wypełnionym dokumentem zwrotu – wymiany.

Sklep internetowy gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot pieniędzy jest realizowany przelewem bankowym na konto bankowe wskazane przez klienta. Koszty odesłania towaru jest ponoszony przez klienta i nie podlega zwrotowi.


Reklamacje
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien zgłosić reklamację poprzez elektroniczny w dziale kontakt.

Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony dokument reklamacyjny.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.


Gwarancja
W zależności od towaru gwarancje realizowane są w autoryzowanych serwisach lub za naszym pośrednictwem. W przypadku reklamacji za naszym pośrednictwem należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy w celu uzyskania dokumentu serwisowego RMA. Po uzyskaniu takiego dokumentu sprzęt należy odesłać do wskazanego przez nas serwisu na ekspertyzę lub wymianę na nowy.


Akceptacja Regulaminu

Dokonując zakupu w naszym sklepie OTYNA.PL, kupujący jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.